Ninots de feltre per a la II fira del llibre prohibit de Llagostera

dimarts, 24 de novembre del 2015


El passat 13 de setembre es va celebrar a Llagostera (Girona) la segona edició de la fira del llibre prohibit. Per a l'edició anterior vaig crear amigurumis (ninos fets amb ganxet) dels personatges d'alguns contes que han estat prohibits en algun moment i en algun lloc. Alguns d'aquests contes són: La caputxeta vermella, Alícia al país de les meravelles, Amb en Tango som tres, Un elefante ocupa mucho espacio, Els tres porquets, Allà on viuen els monstres i A la cuina de nit, entre d'altres.

Per a aquesta segona edició de la fira, la meva idea era la mateixa però canviant el material, vaig substituir el fil i el ganxet per feltre i agulla. Haig de dir que el fet d'haver de cosir a mà, amb la màquina de cosir de moment encara no hem intimat, fa que sigui un treball molt més laboriós del que seria i força més pesat també.


Alícia al país de les meravelles


A la cuina, de nit
No és un treball complicat però sí laboriós. Cal buscar o crear el patró del personatge a fer, llavors retallar totes les peces en paper per poder passar-les al feltre del color corresponent. Retallem. I, finalment, ens posem a cosir.

Els tres porquets

Un elefante ocupa mucho espacio

Amb en Tango som tres

Com ja he dit, cosir a mà em va ocupar molt temps i em vaig quedar amb les ganes de fer una caputxeta vermella i un llop, i també en Max (protagonista d' Allà on viuen els monstres) i un dels monstres.

Espero que us hagin agradat!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Ens agrada conèixer la teva opinió, anima't a deixar el teu comentari